Parlem del problema dels problemes ?

A la vida real resoldre un problema s’associa a la forma d’enfrontar-se a un obstacle, a una dificultat, i sol tenir una connotació negativa. A l’escola hauríem d’aconseguir que resoldre un problema, de matemàtiques en aquest cas, s’entengués com “enfrontar-se a un repte”, aconseguint la implicació positiva de l’alumnat en la seva resolució i afavorint millores en els aprenentatges.
A la xerrada parlarem de què entenem per “problema”, dels tipus de problemes que podem proposar a l’aula i sobre com podem ajudar a resoldre’ls.

CANVI DE LLOC: Sala de conferències del Centre Cívic Cotxeres. Carrer de Sants, 79