Notícies de centres de la zona a l’Agenda 21 Escolar

INS Joan Coromines - Agenda 21Aquest curs l’alumnat i professorat de l’institut Joan Coromines han estat desenvolupant un projecte d’Educació per a la sostenibilitat amb el suport de l’agenda 21 Escolar.

Un dels objectius del projecte és el de fomentar entre l’alumnat el costum de separar els diferents tipus de residus al pati i, en un futur proper, a les seves llars.

Per portar a terme el projecte, es van instal·lar papereres a diferents espais i així afavorir el reciclatge de paper. També al pati van col·locar contenidors per a la recollida selectiva d’envasos, matèria orgànica i material de rebuig.

Dins el projecte cal destacar la participació activa d’un grup classe que canviava  setmanalment i que calculava el volum de residus i comprovava que  s’havien separat de forma adequada.

Ins Consell de Cents - Agenda 21

D’altra banda i seguint en la mateixa línia, un altre centre compromès amb la sostenibilitat és l’institut Consell de Cent.

El mes passat van organitzar la visita del Punt Verd Mòbil Escolar i tota la comunitat educativa del centre va participar en la recollida de residus especials.

Un dels objectius d’aquesta iniciativa ha estat la conscienciació de fer una bona selecció dels residus de cara a reciclar materials i col·laborar en la salut del planeta.

Més informació:

Com organitzem la recollida selectiva al nostre centre? – Institut Joan Coromines

Crònica de l’Agenda 21 – Visita al PVME – Institut Consell de Cent