Llibre de la Mediateca “Camino a la escuela”

Tenim com a  novetat a la nostra Mediateca el llibre “Camino a la escuela” de Marie Claire Javoy, basat en el film del mateix títol de Pascal Plisson.

El llibre recull els testimonis de 4 nens i 3 nenes que viuen en diferents parts del món i que per a anar a la seva escola han de recórrer molts kilòmetres cada dia i sovint  es troben amb diversos perills i dificultats.  Són : Samuel de 12 anys (India),  Katia de 9 anys (Sibèria), Carlitos de 11 anys (Argentina), Zahira  de 12 anys (Marroc), Trevor de 7 anys (Austràlia), Ayi de 13 anys (Xina) i Jackson de 11 anys ( Kènia).

Llibre: Camino a la escuela

El llibre inclou 3 testimonis més dels que apareixen en  la pel·lícula a més de nombroses fotografies en color dels països d’on són originaris els nens i nenes. La lectura del llibre pot ser un bon complement a la visió del film, que ens porta a reflexionar sobre el  gran valor que es dóna a l’educació en altres cultures.

En aquest enllaç podeu trobar més informació sobre la pel·lícula: