Juguem amb el cos – 2016

El dia 6 de maig va tenir lloc la 25à Jornada de “Juguem amb el cos” organitzada pels mestres del Seminari d’educació física amb la col·laboració del districte de Sants-Montjuïc i coordinada pel docent Lluís Mur. Aquest any han participat les escoles Barrufet, Seat, Tres Pins, Gayarre, Francesc Macià, Polvorí,  Ramon Casas, Enric Granados, Proa, La Muntanyeta i Pau Vila.

En total van participar uns 400 alumnes de sisè de primària. L’alumnat es distribueix per grups on hi ha membres de diferents centres la qual cosa ajuda al coneixement mutu i l’intercanvi de vivències entres ells.

Es tracta d’una jornada lúdico esportiva no competitiva i molt educativa, en la que l’alumnat ha de passar per diferents “estacions” on realitza diverses activitats físiques:  escalada, pedalos, tamborí ,hip-hop, rugbi, spiribol, tennis, shootbol i mazabol  Cada “estació” té una durada d’uns 15 minuts. L’activitat es va realitzar al camp de rugbi municipal de La Foixarda.  El Servei educatiu hi ha col·laborat en el préstec d’aparells i en l’organització i gestió de l’activitat.