Suspensió Jocs Florals 2020 / Omplim els hospitals de cartes amb cor

Tenint en compte la situació actual de confinament, queden desconvocats els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya i els Jocs Florals Escolars de Barcelona 2020.

Mentrestant, animem l’alumnat de primària, ESO i batxillerat a seguir creant i a col·laborar amb la iniciativa Cartes amb Cor, enviant missatges d’ànim als malalts ingressats i al personal sanitari dels hospitals. Es pot ajudar amb:

· Cartes

· Dibuixos

· Poemes

· Contes

· Vídeos…

Les adreces per enviar els missatges de suport són:

· Hospital Clínic | noesteusols@clinic.cat
· Hospital del Mar | cartesquecuren@hospitaldelmar.cat
· Hospital Pere Mata (Reus) | cartesperemata@gmail.com
· Hospital Sagrat Cor | esperanzahusc@gmail.com
· Hospital Sant Pau | missatgesquecuren@santpau.cat
· Sanitari Alt Penedès – Garraf | cartesperacompanyar@csapg.cat.
· Hospitals i CAPs de l’ICS | gracies.ics@gencat.cat  (Vall d’Hebron, Bellvitge i Germans Trias, Arnau de Vilanova de Lleida, Joan XXIII de Tarragona, Josep Trueta de  Girona i Verge de la Cinta de Tortosa hospital comarcal Viladecans i alguns CAPS )
· Parc Taulí |  #totsamb Taulí

· I, a les xarxes, amb l’etiqueta #Cartesambcor.

Cuideu-vos!