Institut Joan Coromines – BIOBLITZBCN 2013

El divendres 19 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Joan Coromines van  participar en tres tallers del programa BIO BLITZ 2013, per celebrar el dia de biodiversitat.

L’activitat es va organitzar en tres grups de 15 alumnes i cada grup va fer un taller un taller diferent  guiats per monitors.

Un grup va fer la descoberta de plantes silvestres i va agafar  mostres per poder observar-les posteriorment  a la lupa en la biblioteca del parc. Un  altre grup es va centrar en la descoberta dels briòfits i el tercer grup va conèixer les diferents espècies d’ocells fent observacions amb els binocles.

Aquest any el BIO BLITZ s’ha desenvolupat al parc del laberint d’Horta i el centre valora molt positivament la seva primera participació a l’activitat.

BIOBLITBCN-2013