Institut Domènech i Montaner – Taller Cuines del Món

Avui l’alumnat de l’Aula Oberta de 3er d’ESO de l’institut Domènech i Montaner ha realitzat l’acte de cloenda del taller Cuines del Món.

Aquest taller s’ha dut a terme durant 11 sessions al llarg d’aquest primer trimestre al centre Impulsem i forma part del programa Èxit2, organitzat pel Consorci d’Educació de Barcelona.
En aquestes sessions s’ha tractat la cuina des d’un concepte creatiu mitjançant la manipulació i experimentació dels aliments, així com de sensibilització als alumnes de les diferències que existeixen entre les dietes d’arreu del món.

Dins l’acte, l’alumnat ha explicat els ingredients necessaris per fer les diferents receptes que tots els assistents hem pogut degustar i comprovar els bons resultats d’aquest taller.

Per veure alguna d’aquestes receptes podeu entrar al bloc del taller:

Bloc del taller Cuines del Món