Escriure: reflexions

Reflexions i propostes al voltant del pas de la lletra de pal a d’altres tipus

Cada cert temps sorgeix el debat sobre quin ha de ser el pas de la lletra de pal a altres tipus. No hi ha una solució única. Cada centre ha de contemplar les característiques dels seus alumnes i la línia de treball del seu centre. Des del CRP, en el marc del de la coordinació de Caps d’estudi s’ha fet la proposta d’explicar com ha de ser aquest pas.  S’ha comptat amb la figura de l’assessora LIC que ha aportat arguments, reflexions, criteris i activitats sobre els diferents tipus de grafismes i l’experiència del centre Cavall Bernat que ha fet del treball de la grafia, una línia d’escola.