Escola Perú: Premi Sants – Montjuïc 2014

A la seu del districte, el divendres 12 de desembre, el regidor de Sants-Montjuïc, Jordi Martí, va lliurar els premis Sants-Montjuïc 2014, en la seva XXIIIa edició.
En la categoria de reconeixement col·lectiu ha rebut el premi Sants-Montjuïc 2014 l’escola Perú. Aquesta escola és guardonada pel seu servei al barri de Sants, que destaca per participar i ser present en totes les festes, esdeveniments i actes que es porten a terme any rere any. Aquest centre públic, d’educació infantil i primària, ha promogut iniciatives de tot tipus per impulsar el desenvolupament dels infants, promovent la solidaritat, la creativitat, el sentit crític i el respecte. (resum de la noticia que publicà el districte el dia 15 de desembre).