Escola Mossèn Jacint Verdaguer – Premi Baldiri Reixac

El dia 3 de juny es van lliurar els premis Baldiri Reixac.

Una representació d’alumnat, mestres i famílies de l’escola Mossèn Jacint Verdaguer van anar a recollir un premi.

L’alumnat de 6è d’aquesta escola ha estat premiat pel treball de recerca “Expliquem el barri”, realitzat en grups cooperatius on cada grup era expert en una part del barri del Poble Sec.

Escola Mossèn Jacint Verdaguer

Un dels objectius d’aquest treball ha estat el de potenciar la vinculació dels nens i nenes al seu entorn, així com el de conèixer i estimar el barri del Poble Sec.

Per aconseguir-ho, els alumnes havien de cercar informació, recollir dades, ordenar-les segons la seva història, treure’n conclusions, explicar les descobertes als companys de classe …