Entrena’t per llegir

“Entrena’t per llegir” és un projecte d’entrenament lector. S’hi pot treballar individualment des de casa o des de l’escola atenent als diferents ritmes d’aprenentatge.

Objectius

Aquest material està constituït per un seguit d’activitats relatives al procés de descodificació i de comprensió lectora. Es pretén:

• Aportar una sèrie d’exercicis sistematitzats i seqüenciats que complementin el treball de lectura que es realitza a l’escola.
  • Potenciar en els alumnes habilitats lectores:
    Entrenant la conducta ocular dins d’un àmbit significatiu.
    Activant els coneixements previs del tema escollit.
    Facilitant l’ampliació de vocabulari.
  • Motivar els nens i les nenes per millorar la seva competència lectora utilitzant un programa informàtic amb material interactiu, prou atractiu i lúdic, ajustat al seu nivell de lectura.