Els nens i nenes de l’escola Lluís Vives visiten el Forn Baltà.

Organització_funcionament_centres

El dia 7 de febrer el grup de 3r. de primària  de l’escola Lluís Vives van anar al forn Baltà del barri de Sants, per conèixer el procés d’elaboració del  pa. Els ho va explicar en Josep Baltà, quarta generació d’una família de forners. Aquest forn es va crear l’any 1934.

Al taller didàctic també hi van assistir el regidor d’Educació, Gerard Ardanuy i el seu homòleg de Comerç, Raimon Blasi, que van subratllar la importància de vincular el comerç amb el foment de la curiositat dels nens i nenes.

Aquesta activitat forma part d’una iniciativa per afavorir entre l’alumnat el coneixement  de l’entorn cultural, social i històric de les botigues de barri. Aquesta convocatòria es desenvolupa des del gener fins a l’abril i comptarà amb la participació de 1400 escolars de 13 escoles de la ciutat de Barcelona que coneixeran de primera mà alguns oficis.