Conferència de Fermín Vázquez a l’Institut Lluís Vives sobre el projecte de la Torre AGBAR.

El 13 de gener de 2011 va venir a l’Institut Lluís Vives l’arquitecte de la Torre AGBAR, Fermín Vázquez  a fer una conferencia sobre l’emblemàtic edifici de Barcelona.

Tot va començar quan a la matèria d’Educació Visual i Plàstica varen pensar en com reciclar i reutilitzar les capsules usades de cafè Nespresso. La  professora , l’Eli Rossell, va idear fer un mural de la Torre AGBAR aprofitant els variants colors de l’edifici amb càpsules usades.

Ha estat un treball col·laboratiu de tota la comunitat educativa ja que famílies i professorat aportaven les càpsules ( més de 2800) que un cop netes i classificades l’alumnat les enganxava en un mural de 2.20 per 1.1 m.

En Fermín Vázquez, l’arquitecte de l’emblemàtic edifici de la Torre AGBAR i d’altres edificis com les torres Porta Fira, l’Aeroport Lleida-Alguaire i de la Ciutat de la Justícia a Barcelona, va acceptar generosament l’oportunitat d’explicar al professorat, a les famílies i a l’alumnat la gestació, la creació, l’execució i el sentit de la Torre AGBAR .

Ha estat un gran impuls per a l’alumnat que ha vist reconegut el seu esforç i un gran honor per al centre Lluís Vives haver comptat amb un dels arquitectes de renom mundial interessat en el treball d’un institut barceloní.