Cantada de cicle Mitjà

El dia 23 de maig a l’auditori de les Cotxeres de Sants va tenir lloc la Cantada de cicle Mitjà d’aquest curs. Aquest any hi han participat les següent escoles amb els seus mestres de música: Lluís Vives amb la Mercè Noguera, Cavall Bernat amb la Lucía Capilla, Pràctiques 2 amb la Montse Eguiagaray, Ramon Casas amb la Patrícia Foix, Sant Medir amb l’Esperanza Pascual, Perú amb el Ran Roger, Gayarre amb l’Estel Ochiai i Proa amb la Maria Vinyeta.

L’acte ha estat presentat per les mestres Mont Massó de l’escola Barrufet i Anna Subirana del centre Pràctiques 2. L’acompanyament al piano ha estat a càrrec d’en Víctor Oller.

Hi han assistit uns 150 familiars de l’alumnat. L’acte ha tingut el suport del Districte de Sants-Montjuïc.