Activitat “Poeta a l’aula” a l’Institut Emperador Carles

El dia 29 de gener va tenir lloc l’activitat “Poeta a l’aula “ a l’institut Emperador Carles a càrrec dels escriptors Josep Padrals i David Castillo. L’alumnat assistent  cursa 1r de Batxillerat i anaven acompanyats de la seva professora Gemma Nadal. Els escriptors van parlar de l’experiència de llegir i escriure poesia  i  van recitar poemes en català i castellà  de Xavier Sabaté , Jesús Lizcano, José Hierro i d’ells mateixos. Finalment van animar a l’alumnat a participar al XIII Concurs de Poesia de la Fundació Jesús Serra en català i castellà. L’activitat va ser molt agradable i enriquidora i va ser rebuda amb molt d’interès per part de l’alumnat del centre.