Activitat de dinamització als Centres Educatius de Sants

Les escoles del districte de Sants Montjuïc: Escola Jaume I, Escola Pràctiques II, Escola Lloret, Escola Barrufet, Escola Seat, Escola Jacint Verdaguer, Escola Pau Vila, Escola La Muntanyeta, Escola Cavall Bernat i Escola Carles I han rebut la visita d’una Exploradora-Investigadora, la Georgina Llapis.

Ha compartit amb l’alumnat dels cursos de tercer i algun curs de quart un del secrets més ben guardat, la troballa del Llibre Secret de les Adreces.

Cada classe ha acordat escriure una carta a un dels personatges.

Shhh! A veure que passa…

El llibre Secret de les Adreces correspon a una de les activitats de dinamització que des del Centre de Recursos Pedagògics s’ofereix als centres educatius de la zona. Activitat destinada a l’alumnat de cicle mitjà amb l’objectiu d’estimular la lectura i l’escriptura a partir de la presentació i posada en escena de la professional Georgina Llapis.