Acompanyament inclusiu a partir del disseny de jocs

Formació presencial per conèixer, analitzar i reflexionar sobre el disseny de jocs de taula com a eina educativa per a la inclusió.

La proposta que aquí es presenta utilitza el disseny de jocs per afrontar aquests processos des de la perspectiva del Disseny Universal d’Aprenentatge:

  • Proporcionant múltiples maneres de motivació i compromís a l’estudiant, partint de l’anàlisi de situacions concretes i dissenyant un joc a partir d’allí.
  • Proporcionant múltiples maneres de representació, visual, textual, amb colors, etc.
  • Proporcionant múltiples maneres per l’acció i l’expressió, incorporant per exemple les diferents estratègies de comunicació en el disseny del joc.

Es compartiran estratègies per a implementar un aprenentatge basat en competències i una avaluació formativa i formadora amb la mirada posada en la inclusió i personalització dels aprenentatges i amb una concepció globalitzada dels aprenentatges. 

Objectius:

Identificar algunes de les principals necessitats d’inclusió social comunes en el treball amb infants i joves.
Comprendre les possibilitats per treballar la inclusió a través del disseny de jocs seguint les pautes del Disseny Universal d’Aprenentatge.
Aprendre a dissenyar i posar en marxa projectes de creació de jocs grupal amb infants i joves que els permeti conceptualitzar i analitzar la realitat d’una manera innovadora i motivadora.
Dinamitzar i acompanyar els processos de disseny de joc, adquirint diferents eines i estratègies en part compartint entre iguals coneixements competencials que orientin el procés d’aprenentatge dels aprenents.

Més informació

INSCRIPCIONS FINS AL 10 D’OCTUBRE

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>