5a edició del Memorial Jordi Sastre

Jordi Sastre_2012

El proper divendres 4 de maig a les 10 h. tindrà lloc a la sala Pepita Casanelles la 5a edició del Memorial Jordi Sastre.

Es tracta de la trobada de tot l’alumnat de 6è d’Educació Primària i 1r d’ESO dels centres públics de la Marina. Els alumnes dels instituts donen la benvinguda als que el proper mes de setembre seran els seus companys.

Durant la sessió els alumnes mostraran alguns del treballs realitzats durant el curs i oferiran als seus companys petites actuacions preparades per a l’ocasió. Per acabar tots junts compartiran un esmorzar als Jardins del Drets Humans.

Organitza el professorat del Seminari de coordinació Primària-Secundària de la Marina, amb el suport del Districte i el CRP de Sants-Montjuïc. Molta sort!