Activitat monòleg científic Biblioteca Jaume Fuster

La setmana del 23 al 27 de març tindrà lloc a l’auditori de la Biblioteca Jaume Fuster (Pça. Lesseps 20-22) una activitat sobre monòlegs científics.

Aquesta activitat està adreçada a l’alumnat de 3r i 4t curs d’ESO per incrementar el seu interès per les matèries STEM. Els responsables del projecte són Desafío Educación de la Fundación Telefonica. Aquesta Fundació, juntament amb el grup “The Big Van Theory” està impulsant una gira de monòlegs científics per diverses ciutats. Més informació

L’activitat consta de tres parts:

– Dues sessions de monòlegs científics d’1h 30’ de durada a les 10:30h o a les 12:30h del dilluns 23 al 27 de març.

– Formació per als docents, dimarts 24 o dijous 26 de 17h a 19h sobre tècniques de comunicació científica perquè les puguin usar a les aules, a més de mostrar com orientar l’alumnat perquè elabori els seus propis monòlegs sobre els continguts treballats a l’aula.

– Concurs per als estudiants: els estudiants que preparin els seus monòlegs podran presentar-los a un concurs en què s’escolliran 6 finalistes que participaran a un acte final a Madrid i podran aconseguir un premi molt atractiu.

Trobareu tots els detalls de l’activitat a l’adreça:

Aquestes activitats són gratuïtes.

Si esteu interessats a dur a terme aquesta activitat podeu reservar l’horari de la sessió que més us interessi a l’adreça:

conciencias@fundaciontelefonica.com