Trobada al Poble Sec

Els nens i nenes del curs de 3r de primària de les 3 escoles públiques del Poble Sec i Font de la Guatlla s’han reunit per a conèixer-se personalment, compartint esmorzar i jocs, el dijous 9 de juny.
Durant aquest curs, l’alumnat de 3r de primària de les escoles Mn Jacint Verdaguer, Carles I i La Muntanyeta han estat en contacte escrivint-se cartes.

S’han donat a conèixer, explicant-se gustos i aficions, s’han intercanviat jocs i finalment, es van reunir tots als jardins del Teatre Grec per passar una estona plegats. Després d’esmorzar i conèixer-se, van jugar a alguns dels jocs que s’havien intercanviat a través del correu.

Hem passat, grans i petits, un matí ben divertit i ha estat una bona cloenda per a aquesta activitat de llengua escrita que valorem molt positivament.

Podeu fer arribar els vostres comentaris correua Marta Faus
mfaus2@xtec.cat