Xarxa de Competències Bàsiques Territorial 11 (Alt Empordà, Baix Empordà, Cerdanya, Pla de l’Estany i Ripollès)

La Xarxa de Competències Bàsiques Territorial està formada per un equip de docents que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum, i comparteixen processos d’autoavaluació.

Aquest curs 2021-22, tercer any de la xarxa 11, en formen part els següents centres del Pla de l’Estany:

Escola Alzina Reclamadora
Escola Bora Gran
Escola Camins
Escola Can Puig
Escola la Draga
Escola de St. Esteve de Guialbes
Escola Frigolet

El fet de pertànyer a una xarxa docent entre iguals, com la Xarxa de Competències Bàsiques, empeny a crear espais pedagògics en el si de cada centre i a aprendre dels altres centres en un context de formació contínua entre iguals, que combina l’acció i la reflexió, amb la finalitat de consolidar projectes educatius transformadors i basats en el treball en equip de tots els agents de la comunitat educativa. La Xarxa CB inicial es va posar en marxa el curs 2000-2001, i ara s’ha ampliat fins a implicar un total de 715 centres (uns 12.000 docents) i 57 CRPs de tota Catalunya.

Accés a:

WEB PRINCIPAL XARXA COMPETÈNCIES BÀSIQUES (XTEC)
ENTORN ODISSEA (cal identificar-se amb usuari xtec)
PROJECTES XCBT