Casc antic -Tremp

El centre històric de Tremp ens facilita descobrir la història a través de la lectura dels elements urbanístics. L’estructura de Tremp és prou clara com per fer aquesta lectura d’una manera molt didàctica i descobrir el seu creixement al llarg de diferents èpoques històriques.

Aquesta proposta didàctica està dividida en tres itineraris amb un contingut i durada diferent. l’objectiu d’aquest conjunt d’itineraris és descobrir la seva història a partir de la lectura dels elements urbanístics.

Itinerari urbà 1: Casc antic. Està pensat per l’alumnat d’educació primària i té una durada de dues hores.
Itinerari urbà 2: Casc antic i ravals. És un itinerari pensat per alumnat d’educació secundària i té una durada de tres hores.
Itinerari urbà 3: Casc antic i església. Pensat per alumnes de secundària i té una durada de tres hores.
Cada un d’aquests itineraris té dos dossiers, un amb material per l’alumne i un amb materials per al docent.

Els tres dossiers per l’alumne els trobareu enllaçats a continuació, els materials dels docents haureu de demanar-los al CRP.

Itinerari Urbà 1: Casc Antic
Itinerari Urbà 2: Casc Antic i Ravals