Mercat de Tecnologia del Pallars 2022

El dia 26 de maig de 2022, es va celebra la segona edició del Mercat de Tecnologia dels Pallars. Aquesta activitat està organitzada per l’ ICE de Lleida i el Servei Educatiu dels Pallars.

En el món actual, la ciència i la tecnologia sostenen tots els aspectes de la nostra societat, incideixen diàriament en les nostres vides i conformen el nostre futur,  i l’escola no pot donar l’esquena a aquesta realitat.

En aquesta línia el Mercat de Tecnologia dels Pallars vol esdevenir una gran exposició de treballs i projectes de tecnologia i ciència aplicada, que han estat imaginats, realitzats i presentats per l’ alumnat de cicle superior de primària i d’ESO, amb l’ajut del seu professorat.

S’ha de permetre que experiències interessants surtin del marc de l’aula per augmentar la motivació de l’alumnat i poder explicar i compartir  la seva feina. El Mercat vol ser, en definitiva, un model innovador de divulgació de la ciència i la tecnologia,  i així contribuir a incrementar les vocacions tècniques i científiques del nostre estudiantat.

Aquesta activitat també vol potenciar el plurilingüisme dels centres, obrint la porta a la possibilitat de dur a terme presentacions en altres llengües que no siguin la vehicular.

El Mercat vol esdevenir una gran exposició de treballs i projectes de tecnologia i ciència aplicada,  realitzats per l’ alumnat de cicle superior de primària, d’ESO i de batxillerat.

Els centres participants van realitzar un taller pràctic de drons a càrrec de Vision-drone.cat .

Data: 26 de maig de 2022

Format: Virtual

Organitza: ICE Lleida i SE dels Pallars.

Col·labora: Ajuntament de La Pobla de Segur, Ajuntament d’Isona i Conca Dellà, Ajuntament de Tremp i Ajuntament d’Esterri d’Àneu.

Cartell Programa