Mercat de Tecnologia dels Pallars 2024

El Servei Educatiu dels Pallars organitza un any més el Mercat de Tecnologia, aquest cop a Sort. Aquest compta amb la col·laboració de l’ICE de la UdL i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El Mercat de Tecnologia dels Pallars vol esdevenir un gran expositor de treballs i projectes de tecnologia i ciència aplicada, que han estat imaginats, realitzats i presentats per l’alumnat de cicle superior de primària, d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, amb l’assessorament del professorat del seu centre.

És important que les experiències i treballs surtin de l’aula per augmentar la motivació i puguin compartir els projectes duts a terme per l’alumnat. El Mercat vol ser, en definitiva, altaveu de divulgació de la ciència i la tecnologia de les nostres comarques, i contribuir a incrementar les vocacions tècniques i científiques.

21 de maig de 2024

Programa del Mercat (provisional)

9:30 h – Benvinguda

9:35 h – Visita al Mercat alumnat de 1r d’ESO  / Tallers per alumnat de 6è de primària

10:45 h – Descans

11:10 h – Visita al Mercat, per alumnat de 6è de primària  / Tallers alumnat de 1r d’ESO

12:00 h – Tallers per a 1r d’ESO

13:00 h – Comiat

Els centres dels Pallars Jussà que el curs passat van exposar els seus treballs en el Mercat de Tecnologia del Pallars 2023 participaran en un taller a centre que es durà a terme durant el mes de maig.