Sessió formativa per mestres del videojoc educatiu de l’aigua (H2OEduK)

L’Institut Català de Recerca de l’Aigua (ICRA-CERCA) i el Laboratori de Gràfics i Imatge (GILAB) de la Universitat de Girona (UdG) han desenvolupat H2OEduK, un videojoc destinat a alumnes de primària, d’entre 10 i 12 anys, amb l’objectiu d’educar sobre el cicle de l’aigua en pobles i ciutats.

El videojoc H2OEduK vol apropar els coneixements científics i tecnològics sobre el cicle urbà de l’aigua a les escoles d’una manera senzilla i entenedora. I, alhora, conscienciar els nens i nenes sobre les accions quotidianes en l’ús de l’aigua i els impactes d’aquestes sobre els rius.

Per tal de conèixer el funcionament del videojoc s’ha organitzat una sessió formativa per a docents en format en línia. En aquesta sessió s’explicarà com funciona aquest recurs educatiu i com el poden utilitzar els mestres de primària per ensenyar a l’alumnat de 10-12 anys com funciona el cicle urbà de l’aigua, i com les accions que fem a les nostres llars amb l’aigua poden perjudicar el medi ambient.

Adreçat a

Mestres de primària

Dia

29 de novembre de 2023

12:30 h a 13:30 h

Inscripcions

aquí L’enllaç per la reunió us arribarà per email un cop us hagiu registrat i s’acosti la data de l’esdeveniment.