VIII Concurs de WhatsApp relats 2024

Ja arriba el VIII Concurs de WhatsApp relats 2024, aquest concurs fomenta els usos creatius i pedagògics dels mòbils, des de les noves tecnologies afavoreix la llengua i la literatura catalana i aranesa. A més a través de la llengua catalana i/o aranesa i la tecnologia poden fer que el concurs arribi a tots els centres de l’Alt Pirineu i Aran i Andorra.

Descripció

L’alumnat haurà d’escriure un relat curt de 100 paraules amb el seu mòbil relacionat amb un tema concret, que es donarà a conèixer el mateix dia que tindrà lloc el concurs.

Per participar en el concurs cal facilitar el nom, cognoms, centre i telèfon mòbil del docent que s’encarregarà de coordinar el concurs des del centre per tal que es posin en contacte amb ell/a, per això envieu un correu electrònic a crp-alturgell@xtec.cat o trucant al 973 354140.

Els responsables del concurs del centre ens hauran de dir el nombre d’alumnes de 4t d’ESO que hi participaran i en quina franja horària faran el concurs (de 9 h a 14 h).

El tema serà enviat a les 9 h del matí al telèfon mòbil del professor/a responsable i en l’àmbit organitzatiu del centre deixem tot el matí perquè es pugui fer el concurs. El temps de duració del concurs és d’una hora, si reben

missatges més tard de les 14 h no entraran a concurs.

Adreçat

Alumnat de 4t d’ESO