Seminari de Suports intensius per a l’escolarització inclusiva (SIEI i SIEI+) – Alt Pirineu Aran

S’ha creat una formació de coordinació d’educació inclusiva interzonal de l’Alt Pirineu i Aran.

L’educació Inclusiva és un repte per als centres educatius del nostre territori i vol posar en relleu la feina que fan els diferents professionals que hi intervenen i la necessitat de compartir neguits i situacions reeixides i entorns de formació constant.

Objectiu

És afavorir un espai de trobada entre iguals, compartir experiències i donar a conèixer estratègies metodològiques, organitzatives i activitats que es puguin oferir des del SIEI en el marc de l’escola inclusiva. A més a més d’unificar criteris per l’atenció i avaluació de cada alumnat treballant de manera coordinada amb la Comissió d’Atenció a la diversitat.

Adreçat

docents d’educació primària i secundària que intervenen al SIEI, SIEI plus, MEE i orientadores i orientadors de centre

• Tres sessions en línia:
        • 17 d’abril de 2024
        • 15 de maig de 2024
        • 29 de maig de 2024
    • Una sessió presencial
        • 1 de juliol de 2024 a Sort de les 10 a les 13:30. La jornada final estarà dinamitzada pels tècnics docents i responsables de la Direcció General d’educació inclusiva

C00006050C SC Suports intensius per a l’escolarització inclusiva (SIEI i SIEI+)