XVII Jornada Invesjove a Sort

El  4 d’abril de 2024, es durà a terme la XVII Jornada Invesjove. Aquesta jornada s’adreça a l’alumnat de primer de batxillerat dels centres de l’Alt Pirineu i Aran, organitzat pels Serveis Educatius de l’Alta Ribagorça-Val d’Aran, de la Cerdanya i dels Pallars.

La Jornada dels Pallars es durà a terme al Pallars Sobirà, concretament a l’INS Hug Roger III de Sort.

Programa

10:00 h – Inauguració de la Jornada i lliurament de diplomes a l’alumnat que exposa el seu treball de recerca

10:15 h – Presentació del llibre digital: digital: Invesjove. Investigació i recerca a l’educació secundària Alt Pirineu i Aran. 2023 i 2024. A càrrec d’Eva Fiter Cirera, directora de l’IDAPA

10:30 h – Conferència No era tan fàcil com semblava! Va dels noms dels pobles i el seu significat a càrrec de Núria García Quera, escriptora, lingüista i doctora en Geografia.

11:30 h – Pausa

12:00 h – Presentació dels treballs de recerca a càrrec dels alumnes de 2n de batxillerat en sessions simultànies.

Enllaç al Programa

Les altres Jornades Invesjove van tenir lloc:

• El dia 21 de març de 2024 a Vielha
    • El dia 22 de març de 2024 a Puigcerdà