Intercanvi d’experiències. Geoparc Conca de Tremp- Montsec i Apadrinem el nostre patrimoni

El proper dia 12 de juny de 2019, tindrà lloc la primera Trobada d’Intercanvi d’experiències de les escoles del Pallars Jussà que estan treballant al Projecte Apadrinem el nostre patrimoni amb elements de l’entorn del Geoparc.

Aquesta activitat està organitzada per l’Escola Aeso, l’Escola Els Raiers, Geoparc Conca de Tremp- Montsec i els Serveis Educatius dels Pallars.

En l’intercanvi participen les  Escoles  Aeso d’Isona i  Els Raiers de La Pobla de Segur.

El projecte Apadrinem el nostre patrimoni té com a objectiu que els centre educatius apadrinin un element del patrimoni monumental, cultural immaterial o natural.

L’Escola els Raiers t’he apadrinat els Raiers, ja què és un ofici molt arrelat al municipi fins a finals dels anys 30, a més a més de ser el nom de l’escola.

L’Escola Aeso ha apadrinat  els fòssils, ja que és un element paleontològic amb els alumnes estan familiaritzar degut a la riquesa de la zona en aquest element.

Els alumnes de les dues escoles explicaran l’element apadrinat del seu projecte, intercanviant experiències i activitats.

Programa d’activitats