Taller d’introducció i configuració d’iDoceo

A inicis del mes de setembre està previst realitzar un taller d’introducció i configuració d’iDoceo.  Aquesta App del sistema IOS és un quadern de notes que permet fer un seguiment de qualsevol dada, nota, avaluació i evidència del dia a dia a classe.

Taller d’introducció i configuració d’iDoceo

Formador: David Rico

Adreçat a:  professorat de primària i secundària

Dates:  4/9/2019   5/9/2019    9/9/2019  i  10/9/2019

Horari: 16:30 a les 19:30

Lloc: INS La Pobla de Segur

INSCRIPCIONS: Enviar correu al crp-pallarsjussa@xtec.cat  amb el nom i el DNI abans del 4 de setembre de 2019.

La formació pretén treballar de manera pràctica com configurar i fer servir el programari específic iDoceo com a eina de programació i avaluació docent, amb especial incidència amb el model educatiu competencial.

Objectius:

• Aprendre a configurar iDoceo com una eina de gestió d’aula per a personal docent de diferents nivells. Configurar les opcions bàsiques del programari per a iPad que permeti, des de l’inici de curs, emprar aquesta eina de planificació, seguiment, comunicació i avaluació útil en el dia a dia del professorat  i alumnat.
  • Aprofundir en alguns dels potencials del programari a nivell intermedi.

Continguts:

• Aprendre a configurar l’aplicació de gestió d’aula per a professorat.
  • Gestionar la informació generada al llarg del curs ( realització de backups i creació de còpies anuals)
  • Creació de calendari de curs i vacances, horari lectiu i gestió d’altres calendaris i esdeveniments.
  • Configuració de grups-classe.
  • Implementació de les competències i les dimensions per poder treballar i avaluar de manera integrada amb el programari.
  • Gestió de grups-classe.
  • Creació  de diferents opcions de treball ( carpetes de continguts, columnes d’activitats, integració de plataformes i serveis externs com ara Google Classroom, Kahoot, Socratives, …)
  • Eines de comunicació i transmissió d’informació amb els alumnes/pares.
  • Generació d’informes individualitzats o informes de seguiment de la planificació diària.
  • Gestió d’arxius i recursos a la planificació diària del professorat
  • Creació i aplicació de diferents tipus de Notes.
  • Creació i aplicació de rúbriques com a elements d’avaluació.
  • Introducció a iDoceo Connect.