Xerrada “Què ens aporta la diversitat lingüística?”

A Mataró es parlen més de 100 idiomes diferents, una riquesa cultural que cal posar en valor. Celebrar el dia de la Llengua materna és reconèixer la cultura d’origen dels mataronins de procedència diversa, aquesta visibilització fa que aquests enforteixin el seu sentiment de pertinença a la ciutat, ja que senten que ells també formen part de la cultura mataronina, i que en són una font de riquesa, quelcom que també s’està treballant en l’àmbit educatiu, amb cada cop més centres de primària i secundària de la ciutat que tenen alumnes d’arreu del món.

En aquest marc, el Moviment Educatiu del Maresme, organitza la xerrada:

Què ens aporta la diversitat lingüística?

a càrrec de Carme Junyent i Figueres.
Dijous 23 de febrer a les 19h.

Sala d’actes del Centre de Formació d’Adults de Can Marfà.

En aquesta celebració  hi ha diferents entitats i serveis de la ciutat implicades: el Moviment Educatiu del Maresme, el Servei de Mataró del departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Pla Educatiu d’Entorn, les Biblioteques de Mataró, el Centre per a la Normalització Lingüística del Maresme, els Espais Joves, Escoles d’adults de Mataró, Escola Les Aigües i l’Ajuntament de Mataró des del servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana i el servei d’Educació.