Xerrada “La importància de l’avorriment en el creixement dels infants”

L’escola Torre Llauder continua amb el cicle de xerrades amb les famílies des d’una mirada sistèmica. L’objectiu és crear un espai per aprendre i créixer a través de la conversa sobre aspectes que sovint afloren en la vida familiar. La propera xerrada porta per títol:

LA IMPORTÀNCIA DE L’AVORRIMENT EN EL CREIXEMENT DELS INFANTS.

Dimarts 25 d’abril a les 17h.

Aquestes xerrades estan obertes a la participació de famílies de fora del centre i les places són limitades.

Cal que confirmeu la vostra assistència a través del mail de l’escola: a8034321@xtec.cat o avisant directament a la Direcció del centre.