X Jocs Florals

Inscripció

El Departament d’Educació convoca els X Jocs Florals amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves.

En les bases de participació podreu veure les diferents categories de participació per a Ed. Primària i Ed. Secundària, algunes d’elles col·lectives i d’altres individuals, així com els requisits.

També hi ha la categoria de conte audiovisual il·lustrat, s’adreça a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especia, per promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.Trobareu diferents material de suport al web del Conte audiovisual, i també podeu veure el procés creatiu dels contes guanyadors de l’any passat a Una mà de contes.

Els centres participants en qualsevol de les modalitats han d‘inscriure’s en aquest formulari abans del 21 de febrer.

Els treballs s’han d’enviar abans del 13 d’abril.

Bases dels X Jocs Florals Escolars
● A1. Alumnat cicle inicial (PRI), prosa (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● A2. Alumnat cicle inicial (PRI), poesia (individual o col·lectiu -de 3 a 5-)
● B1. Alumnat cicle mitjà (PRI), prosa (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● B2. Alumnat cicle mitjà (PRI), poesia (individual o col·lectiu -de 3 a 5-)
● C1. Alumnat cicle superior (PRI), prosa (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● C2. Alumnat cicle superior (PRI), poesia (individual o col·lectiu -de 3 a 5-)
● D1. Alumnat amb NESE, (PRI), prosa (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● D2. Alumnat amb NESE, (PRI), poesia (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● E1. Alumnat amb NESE, (ESO), prosa (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● E2. Alumnat amb NESE, (ESO), poesia (col·lectiu, de 3 a 5 alumnes)
● F1. Alumnat 1r i 2n (ESO), prosa (individual)
● F2. Alumnat 1r i 2n (ESO), poesia (individual)
● G1. Alumnat 3r i 4t (ESO), prosa (individual)
● G2. Alumnat 3r i 4t (ESO), (individual)

Bases de la categoria H: el conte audiovisual
● H. Conte audiovisual i il·lustrat (tot PRI) (col·lectiu, sense límit)  Proposta per treballar a l’aula en forma de projecte.