V Mostra de teatre, circ i dansa urbana al Teatre Victòria

Ja hi ha data per a la V Mostra de teatre, circ i dansa urbana!

Dimarts 19 de març de 2024

Al Teatre Victòria, Avinguda del Paral·lel, Barcelona

De 12:30 a 14:00

Entrada Gratuïta

Adreçat a 3r, 4t d’ESO, Batxillerat, CFGM i CFGS. Els professors heu d’emplenar la sol·licitud d’inscripció per reservar els seients per als vostres alumnes.​​​

Recollida d’entrades a taquilla a partir de les 12:00

Ja pots fer la reserva d’entrades al Portal de centre:

V Mostra de circ, teatre i dansa urbana – Departament d’Educació (gencat.cat)

Es tracta d’un espectacle trepidant dels cicles formatius d’arts escèniques on podreu veure l’alumnat de 2n curs en acció: tècniques de circ, tècniques de teatre i tècniques de dansa urbana al servei d’un espectacle multidisciplinar per mostrar-vos els resultats del que s’aprèn cursant aquests cicles i per interpel·lar-vos a través dels llenguatges escènics. Veureu fragments de clàssics, espectacles de creació pròpia, coreografies i els molts llenguatges del circ encabits en un escenari de luxe, el Teatre Victòria.

Voleu fer de les arts escèniques la vostra professió? És un bon moment per endinsar-vos en aquest món.

Voleu veure un bon espectacle professional, fet per joves i per a joves? Aquesta és l’ocasió!