SEMIFINAL DEL XXè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres 20 de març es va celebrar la semifinal de Mataró del XXè Certamen de Lectura en Veu Alta a la sala d’actes de l’Institut Alexandre Satorras.

Han participat 36 lectores i lectors d’11 centres educatius de la ciutat. La jornada ha estat carregada de nervis, emocions i sobretot un altíssim nivell de lectura en veu alta que ha posat les coses molt difícils al magnífic jurat d’aquesta edició.

L’acte ha estat presentat magistralment per tres alumnes de batxillerat de l’Institut Laia l’Arquera i hem gaudit de l’actuació del grup de flabiolaires de l’Escola Anxaneta amb motiu de la celebració del 10è aniversari del Flabiol a l’Escola.

Moltes felicitats a tots els centres participants! Us animem a seguir treballant la lectura en veu alta!

Aquí podeu veure les fotos de la jornada.