Oberta la convocatoria al Reconocimiento a Centros Educativos Sostenibles 2024

El Ministeri ha publicat la convocatòria per al Reconeixement a Centres Educatius Sostenibles corresponent a l’any 2024, la finalitat de la qual és promoure centres que desenvolupin pràctiques que condueixin a l’impuls d’una cultura escolar de la sostenibilitat i que portin a terme accions, projectes i programes encaminats a la integració estructurada de l’enfocament escolar integral per a la sostenibilitat.
Aquesta convocatòria és dirigida a centres educatius espanyols no universitaris sostinguts amb fons públics que fomentin l’enfocament escolar integral per a la sostenibilitat i que assumeixin un compromís ferm i inequívoc amb el desenvolupament sostenible.
El reconeixement s’atorga en una única modalitat: centres educatius no universitaris sostinguts amb fons públics.
La convocatòria compta amb una dotació total de 75.000 euros i es concediran fins a un màxim de deu guardons.
El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat i finalitzarà el dia 19 de juny.

Més informació a:https://projectes.xtec.cat/nou-curriculum/general/oberta-la-convocatoria-al-reconocimiento-a-centros-educativos-sostenibles-2024/