Inscripcions obertes als tallers del Parc Científic de Barcelona per oferir experiències i despertar vocacions científiques!

Tens fins el 14 de setembre per inscriure al teu alumnat i entrar en el sorteig de places!

PRIMÀRIA > Una primera aproximació a la recerca. Visita les instal·lacions del Parc de la mà de personal investigador en actiu per descobrir com es fa un medicament i fes experiments seguint el mètode científic.

SECUNDÀRIA > Una oportunitat per experimentar com en un laboratori. Participa en alguna de les etapes experimentals d’un projecte de recerca real de la mà dels mateixos investigadors/es.

Consulta l’oferta de tallers

Si vols participar hauràs de fer una preinscripció per cada grup d’alumnat que vulguis portar i per a cada una de les temàtiques que t’agradaria que participessin. Indica sempre clarament el curs escolar i recorda que pots fer preinscripció de com a màxim 30 alumnes a secundària i 50 a primària.

Les dates definitives encara estan per determinar, i s’assignaran en funció de la llista establerta a partir del sorteig i la disponibilitat que es tingui, si hi hagués algun període que ja sapigueu que no anirà bé, ho pots remarcar a les observacions.

PRIMÀRIA > Els divendres de 9:45h a 12:30h
SECUNDÀRIA > De dilluns a dijous de 10h a 12h

Us facilitem les bases del sorteig per tal que pugueu consultar-les i fer correctament la vostra preinscripció!

Calendari procés d’inscripció:
Del 21 de juny al 14 de setembre: preinscripció.
15 de setembre: sorteig
18 de setembre: publicació llista d’assignacions
19 al 25 de setembre: confirmació de places
29 de setembre: publicació llistat definitiu d’admesos

Pots consultar tota l’oferta de tallers a la nostra pàgina web.

Bases del sorteig per als tallers del PCB

Fes la preinscripció!

Descarrega’t el fulletó del Programa Recerca en Societat del PCB