Idees i recursos per abordar la guerra (Ucraïna) a l’aula

Ves a l’article (espai web “Alumnat d’origen estranger”)

Durant el curs 2021-2022, ens han impactat les notícies i les imatges de dos conflictes bèl·lics que tenen lloc en dos punts del món ben allunyats entre si. Al setembre l’Afganistan va quedar en mans dels talibans i milers de persones van marxar del país. Algunes van arribar a casa nostra i el sistema educatiu català va acollir molts infants i joves que fugien d’aquell conflicte. Aquest febrer la guerra a Ucraïna també ha provocat milions de desplaçats, i les nostres escoles i instituts s’han preparat per rebre els infants i joves ucraïnesos que han arribat al nostre país. Són només dos dels més de trenta conflictes bèl·lics que hi ha actualment al món.

Ves a l’article (espai web “Alumnat d’origen estranger”)