GRELCO: Grup de REcerca Lingüística en Comunicació Oral

GRELCO (Grup de REcerca Lingüística en Comunicació Oral) és un grup de treball on es vol potenciar, d’una banda, el tractament de la comunicació oral a partir de l’elaboració o creació de materials didàctics i, de l’altra, dissenyar una línia metodològica per impartir aquesta competència en totes les llengües estrangeres que s’ofereixen en els nostres centres, en els quals s’inclouen Instituts-Escola, Instituts i Escoles Oficials d’Idiomes. Aquest grup va néixer el curs 2019-2020 amb la voluntat de ser un grup amb una continuïtat al llarg dels anys.

Avui, 30 de juny, ens hem trobat els assistents al Grup d’Enguany en una sessió per posar en comú com s’han organitzat els tres subgrups d’aquest curs: GRELCO ENGLISH, GRELCO DEUTSCH i GRELCO ITALIANO.

Ha estat una sessió molt enriquidora per a tothom i on s’ha presentat el material incorporat al seu web: https://sites.google.com/xtec.cat/grupgrelco/

Esperem que el curs vinent, aquest grup de treball de docents que uneix l’educació obligatòria amb la postobligatòria continuï el seu camí i contribueixen a la difusió de bones pràctiques que potencien la llengua estrangera replicables en els diferents centres educatius.

Gràcies a totes les persones que heu fet possible aquest grup!