Dia Internacional de Protecció de la natura: acció de Kílian Jornet Foundation

Enguany la Fundació Kilian Jornet, amb la finalitat de contribuir i impulsar l’educació dels més joves, proposa als docents i estudiants dels centres de Catalunya realitzar tres accions durant aquest curs escolar: tardor, hivern i primavera. Aquestes accions van dirigides a docents i alumnat des d’infantil a batxillerat i formació professional.

Per commemorar el Dia Internacional de Protecció de la Natura, el dia 18 d’octubre, es proposa als centres un repte esportiu on l’esforç de l’equip ajudarà a tirar endavant un projecte de protecció de la natura.

La Núria Picas, esportista i bombera serà l’ambaixadora d’aquesta acció.

Per a més informació: https://www.kilianjornetfoundation.org/ca/repteperlanatura/

“La pitjor amenaça per al nostre planeta és la creença que algú altre el salvarà” Robert Swan