Data del llançament de la nova plataforma d’Educació Escolar Europea

El dia 31 de maig del 2022 es preveu fer el llançament de la Plataforma Europea d’Educació Escolar.

Apartir d’aquesta data, les plataformes School Education Gateway i eTwinning de la Comissió Europea se sotmetran a una renovació substancial que donarà lloc a l’única Plataforma d’Educació Escolar Europea, quedant tots els continguts i serveis disponibles en un únic lloc. A aquesta pàgina web trobareu preguntes i respostes més freqüentes sobre la nova plataforma.

Informació important:

1. Per poder accedir a la nova plataforma és imprescindible tenir un compte Eu Login, servei d’autenticació d’usuaris de la Comissió Europea. En aquest tutorial s’explica pas per pas com crear-lo.
  2. Per sincronitzar el compte de la nova Plataforma amb els comptes d’eTwinning o School Education Gateway, cal disposar de la mateixa adreça de correu electrònic a eTwinning, School Education Gateway i EU Login.

A l’article publicat a la web del Servei Nacional de Suport a eTwinning trobareu més informació.