Bones pràctiques de biblioteca escolar

La biblioteca escolar del vostre centre ha fet un projecte interessant? Teniu alguna bona pràctica de centre o de xarxa que vulgueu fer conèixer? Voleu fer visible la feina que heu fet? Podeu fer-ho mitjançant el formulari següent.

Des del Programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Educació es valorarà l’experiència i en faran difusió mitjançant el BESCAT, el Nodes de biblioteques escolars de Catalunya.

Els criteris que s’utilitzen per fer la tria de les experiències són:

• Actualitat: que el centre o la xarxa que la porta a terme estigui en funcionament i l’experiència sigui innovadora.
                                • Transferibilitat: que mostri una pràctica que pugui ser transferida a un altre centre o territori.
                                • Sostenibilitat: que no sigui una activitat puntual sense continuïtat, sinó que tingui durada en el temps.
                                • Qualitat: que mostri una experiència rica i interessant des del punt de vista pedagògic.

Un cop valorada la proposta es posaran en contacte amb el centre educatiu i us faran arribar un segell que acrediti la feina feta des de la biblioteca escolar.

No totes les experiències que ens arribin seran publicades, sinó que se’n farà una selecció.