7è Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

La Plataforma per la Llengua organitza el 7è Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català.

Aquest concurs va adreçat als alumnes de 5è i 6è de primària (10 i 11 anys) de les escoles de tot el domini lingüístic (Catalunya, Franja de Ponent, País Valencià, Catalunya Nord, Illes Balears, l’Alguer i Andorra). Es poden presentar al Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català totes les propostes de jocs que desenvolupin l’aspecte lúdic i creatiu de la llengua catalana.

La inscripció és gratuïta i s’ha de fer efectiva a la pàgina web www.jocsijoguines.cat. El termini d’inscripcions s’obre dilluns 13 de setembre i s’acaba dimarts 30 de novembre de 2021. El termini de presentació dels projectes es tanca divendres 8 d’abril de 2022.

Més informació a l’espai web o a concursdejocs@plataforma-llengua.cat.