44a Escola d’Estiu del Maresme

Aquest juliol arriba la 44a edició de l’Escola d’Estiu del Moviment Educatiu del Maresme. Enguany han valorat la necessitat d’oferir unes formacions pel col·lectiu docent en què es puguin reforçar les energies, millorar la salut dels mestres, rebre estratègies per a l’educació del benestar emocional per a un mateix, i guanyar eines per aplicar-ho a l’aula amb l’alumnat.

D’aquí el tema principal ARA TOCA CUIDAR-NOS!

Trobareu tota la oferta formativa al seu web.

• Inscripcions: Persones associades del MEM a partir del 2 de maig. No associats, a partir del 8 de maig fins el 25 de juny (no s’acceptaran inscripcions de no associats abans del 8 de maig).
  • L’import de la matrícula és 70 € per a les persones associades al MEM o als altres Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i 80€ per les no associades, per un curs de 30 h.