I MICRO FIRST LEGO LEAGUE

FIRST LEGO League (FLL) és un repte internacional que desperta l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per interessar els joves, de 10 a 16 anys, en la investigació, la resolució de problemes, i la ciència.

Els pilars del programa són els Valors FLL que emfatitzen l’aprendre dels altres companys, la competició amistosa, l’aprenentatge i la contribució a la societat.

Al districte de Les Corts participem per tercera vegada de forma col·lectiva .

El dia divendres 11 de gener de 2019 ens trobarem al centre cívic Joan Oliver “Pere Quart”,  carrer Comandant Benítez 6, per compartir els nostres avenços i els nostres neguits.

Properamen us informarem de la competició que organitza la UPC a l’edifici Vèrtex.

Els alumnes guanyadors de la Lego del cur 2016/2017 de l’institut Ausiàs March han anat a explicar el projecte a la classe de 5è de l’Escola Ausiàs March. Reportatge

JORNADA

PROJECTES CIENTÍFICS

JOC DEL ROBOT