CARTA ALS REIS D’ORIENT

Referent de l’activitat: Martí Boneta

DESCRIPCIÓ:

Els nens i nenes de cicle inicial de primària escriuen la seva carta, una per aula,  als Reis d’Orient i després l’envien a Orient per correu electrònic.

Al cap de pocs dies, just abans de marxar de vacances de Nadal tothom rep una carta de Ses Majestats, en resposta a la que ells els havien escrit. L’única cosa que ells no saben, ni han de saber, és que els seus reis particulars han estat els nois i noies d’ESO de diversos centres de secundària que també hi participen des del més absolut anonimat.

TERMINIS:
  • Fins el 27 de novembre: inscriure a l’activitat. Full inscripció
  • Les cartes s’han d’enviar abans 4 de desembre a: a8901109@xtec.cat

OBJECTIUS DE L’ACTIVITAT:

• Impulsar l’aprenentatge de la llengua.
  • Fomentar el gust per l’escriptura.
  • Promoure l’ús de les eines web 2.0 entre els mes menuts.
  • Fomentar les relacions entre els centres de primària i secundaria per poder establir xarxes de cooperació.
  • Estimular la creativitat i la imaginació de l’alumnat.
  • Afavorir la transmissió cultural.

A més a més…

ELS REIS MAGS RESPONEN!

Aquest any 2020,  els Reis Mags d’Orient ens donaran resposta a les vostres cartes i sorpresa: DURANT L’ÚLTIMA SETMANA DEL TRIMESTRE ELS PATGES ENS ENVIARAN UN VÍDEO AMB LA RESPOSTA DE LES CARTES.

Centres participants:

Activitat que es pot realitzar gràcies a:

• Alumnat i professorat de 3r de l’ESO de l’Escola Sant Ramon Sagrat Cor.
  • Associació Cultural Vallespir.

Organitza: logocrp