Conferència sobre salut mental

Els propers dies 14 i 16 de març, de 17:30 a 18:30 hores, es realitzaran dues conferències virtuals a càrrec de la senyora Montserrat Balcells, psiquiatra del CSMIJ de L’Hospitalet del Llobregat, en les quals es tractaran aspectes de salut mental d’infants i adolescents.

Durant la sessió, es donaran eines per identificar signes d’alarma primerencs segons la franja d’edat dels alumnes, així com els circuits de derivació a seguir. També s’aclariran dubtes sobre qüestions bàsiques en salut mental de l’alumnat.

Us informem que no es lliurarà certificat i que només us podeu inscriure a una de les dues conferències.

Podeu fer la inscripció clicant a l’enllaç:

14 de març. Educació Primària
Les persones inscrites rebran l’enllaç a la videoconferència uns dies abans de la data de realització de l’activitat.