REVICREDA

Com cada any els i les alumnes del CREDA participen a la REVICREDA. Aquesta és una revista  on es publiquen fotos, dibuixos, còmics i relats que fan ells mateixos amb l’ajuda de les logopedes.

Aquí teniu l’enllaç per a què pugueu fet una ullada.

EL PROJECTE “EUROPA: TALLER DEL FUTUR”

Taller de poesia signada en la llengua dels països participants organitzat pel Goethe Institut en el marc d´un projecte plurilingüe transversal anomenat Europa: Taller del Futur.

Ja s’ha fet la presentació oficial del projecte europeu en el qual va participar l’institut Numància, el Lingolab

També teniu el making of i l’entrevista

Web del projecte Lingolab, on es poden veure els vídeos dels altres països

TOTS SOM DIFERENTS

Compartim aquest vídeo que hem fet amb els/les alumnes de l’IES Numància, a partir de la reflexió de quines mesures dels/les professors/es els ajuden a seguir les classes i també quines són les seves responsabilitats.