Segona jornada de korfbal dinamitzada pels estudiants del CFGS d’Ensenyament i animació socioesportiva de l’INS Ferran Tallada

Avui ha tingut lloc la segona jornada de korfbal per als centres del districte al Poliesportiu el Carmel. Les activitats de dinamització esportiva estan organitzades per la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte conjuntament amb el Centre de Recursos Pedagògics d’Horta-Guinardó

Les activitats esportives estan conduïdes pels estudiants del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’INS Ferran Tallada de la mà de la professora d’Educació Física del mateix centre, la Naiara Celades.

En aquesta primera jornada hi han participat alumnes de 6è de primària de l’escola Heura, escola Pit-Roig, escola del Baloo, Escola El Carmel i escola Piaget.

Volem agrair un any més l’organització de l’alumnat i docents de l’INS Ferran Tallada així com dels centres participants en les jornades d’un esport, el korfbal, basat en els principis de la cooperació, la no-violència, la no especialització, l’habilitat i la coeducació, un dels exemples més clars de les possibilitats d’evitar la segregació per sexes a l’esport.