Primera Uketrobada escolar d’Horta-Guinardó

El pròxim 31 de maig en el Casal de Barri Font d’en Fargues, realitzem la primera UKETROBADA del Districte d’Horta Guinardó.

En aquesta trobada hi participen cinc escoles, l’escola Pau Casals, l’escola Baloo, l’escola de les Aigües, l’IE Mirades i l’IE Turó de Roquetes (Nou Barris).

Aquest projecte neix a partir d’una proposta de col·laboració del Servei Educatiu – CRP Horta-Guinardó i Ukelelé Ukelelà (la Violant Olivares i l’Eduardo Hernández), amb la intenció d’impulsar per primer cop una trobada intercentres a Barcelona on l’ukelele sigui el protagonista.

Després d’haver realitzat el curs 22-23 una formació amb el professorat del districte i de tenir constància del gran nombre d’escoles que estan introduint aquest instrument a les aules de música, no només a la nostra ciutat sinó a tot el país.

La proposta és pionera, ja que no se’n fan de moment a Catalunya, i podria ser un exemple que motivés a organitzar-ne d’altres arreu del territori.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *